Grupa slika RAJA I SREDSTVA 251 - 300: Tamo gdje su ??? ????, javite ako znate ko je. Nadimci?  Gdje je snimljeno? Drugi podaci?

Da bi ste vidjeli sliku u punoj rezoluciji, samo kliknite na nju. Ako kliknete na veliku sliku, ona nestaje. Na slijedeću možete preći i kurzorskim tasterima

 

Ukoliko želite da jednim pogledom obuhvatite sve slike iz ove grupe, kliknite na neku od sličica ispod. Za posljednju opciju će trebati koja sekunda duže da se učita.

Napomena: NE OTVARA SE U NOVOM PROZORU!

1 - 100

101 - 200

201 - 300

301 - 400

401 - 500

SVE !

Slike 2.1 - 2.50 Slike 2.51 - 2.100

Slike 2.101 - 2.150

Slike 2.151 - 2.200 Slike 2.201 - 2.250 Slike 2.251 - 2.300 Slike 2.301 - 2.350 Slike 2.351 - 2.400 Slike 2.401 - 2.450 Slike 2.451 - 2.500 Slike 2.501 - 2.550 Slike 2.551 - 2.600
Predhodna strana Slike 2.201 - 2.250 Iduća strana Slike 2.301 - 2.350    
2.251

20.9.08.

Nevres Ćosić

1985. Mujo bilder, ne znam mu prezime, trenirao je dizanje utega, na prizemljenju sa padobranom Kluz 1
2.252

03.10.08.

Blagoje daje provjeru u Blaniku. Pred laširanje? Da nije ono Biber pored njega?
2.253

03.10.08.

08.12.08.

Brane Blagijević i mali Taš sjede na motoru Aera-3. Pozadi slike piše: studenti nebeskih vijestina. Jun 1976.
Ispod elise su Dragan Dabić Daba (Bihać), Lukić (TZ), pokojni Radulović, Vujović, Dimin sin, iz Podgorice i Angi. Ista ekipa je i na slijedeće dvije sa različitim pozama!

Prodan pojašnjava za Dragana Dabića: On je 1976. godine napustio JNA i u toku ljeta radio na Butmiru kao profesionalni aviomehaničar. Vjerovatno nezadovoljan niskim primanjima poslije je otišao u Daruvar u poljoprivrednu aviaciju. U AK Bihać bio je završio obuku motornog pilota i mislim da je imao sportsku dozvolu.

2.254

03.10.08.

Pozadi slike piše: studenti nebeskih vještina. Jun 1976.
2.255

03.10.08.

Pozadi slike piše: studenti nebeskih vještina. Jun 1976.
2.256

27.11.08.

Butmir 1957 godina!!!! Mladen Biberčić Biber, Milorad Blagojević Blagoje, Kukura Arsen Kuko, Ratko Milanović Brico, Rade Tomšić iz Mostara stoje na (valjda) 522 (sliku mi je poslala Ratkova Nena). Ja rekoh "valjda", i odmah su me Bobo Ilić i Prodan ispravili: NIJE 522, NEGO P-47 Thunderbolt. Prodan je čak dodao i kamaru podataka o tipu: 

P-47 je bio u upotrebi u Jugoslovenskom Ratnom Vazduhoplovstvu u toku 50-tih kada smo ih dobili kao vojnu pomoć od SAD posle raskida sa Sovjetskim Savezom i Staljinom.
Ukupno je sagrađeno 15660 Tanderbolta u raznim varijantama (P-47B / P-47C / P-47D / P-47G / XP-47K / XP-47L / XP-47H / XP-47J / P-47M / P-47N). Bio je jedan od glavnih aviona lovaca američke kopnene avijacije (US Army Air Force (USAAF) u Drugom svetskom ratu. P-47 je bio velik i izdržljiv avion koji je bio efikasan u vazdušnim borbama, ali se pokazao kao izuzetan lovac-bombarder.

Motor Pratt & Whitney R-2800 proizveden 1939 godine. Vazdušno hlađen sa duplom zvijezdom 18 cilindara, ukupne zapremine 45.9 litara. Razvijao je 2000 KS pri obrtajima 2400rpm. Ukupna težina 1068kg.

Zato se ovako sa lakoćom nosi sa ovih pet kršnih momaka koji su mu stali za vrat...

Kada sam naveo težinu od 1068kg, mislio sam na motor. Ukupna težina aviona P-47 u polijetanju je bila 17500lb ili 7938kg. PL

2.257

27.11.08.

Roda neponovljiva !!! Ko je lijevi sa sunčanim naočalama? Biber, pa ko je do njega? Sjede Blagoje i Ratko (sliku mi je poslala Ratkova Nena)
2.258

27.11.08.

31.12.08.

Butmir 1957 !!! Vaja 67-ica i čini mi se Čavka u pozadini.

Stoje: Braco Miletić, Zdenko Maksimović, Boro Lasica (?), Đorđe Šavija Cike.

Prvi sjedi sa lijeve strane je Ratko Milanović Brico, a do njega je Mario Tifničević, a do Marija Joco Stupar. Sliku mi je poslala Ratkova Nena.

2.259

27.11.08.

11.03.10

Dopunio Sele

Butmir 1957 !!! Hazim Selimić, Željo Šapina i Ratko Milanović na "Junkersu"  (sliku mi je poslala Ratkova Nena)
2.260

05.12.08.

Blagoje u PO-2. Nisu ameri izmislili okretanje kape !!!
2.261

05.12.08.

Blagoje sa učenikom u Rodi
2.262

05.12.08.

Kuko, Jakša i Blagoje pored Ždrala na Han Pijesku 11.11 1968!
2.263

05.12.08.

Stari Taš i Brane Blagojević u CWZ
2.264

05.12.08.

Brane Blagojević i Dule Studen u Cirrusu
2.265

05.12.08.

Omladinsko prvenstvo u Subotici
2.266

26.12.08.

Novi Travnik, juni 1963. Snimio Dejan Stojnić, aparat Zorki 10, prvi totalni automatik. Fotos sačuvao Jakša. Povratno vitlo džip JEEP VILLIS. Jakša strogo drži pravac, ali onaj do njega gleda u 100% pogrešnom smjeru, trebalo bi da gleda prema vitlu. Momak koji trči je iz Bihaća, zaboravio sam mu ime. Rezervoar je od aviona Trojka, pošto je benzinska pumpa oslabila. Kasnije je skroz riknula pa smo rezervoar digli gore, na okvir vjetrobrana, i gorivo je išlo slobodnim padom. Efikasno, ali je potrošnja bila katastrofalna. Prije početka obuke, nas nekoliko se prijavilo za vožnju povratnog vitla. Jakša nam je dao provjere tako što smo morali strogo držati pravac prema fudbalskim stativama na kraju aerodroma. Prošli smo nas trojica: Slobo Kosovac, ja i jedan iz Bihaća.
2.267

26.12.08.

Ova i naredne četiri slike su takođe sa internata 1963. u Novom Travniku. Poslao mi ih je Vito Vuković, novotravničanin, koji je takođe bio na istom internatu. Javio mi se čovjek telefonom iz Beča i kaze "Zdravo, ovde Vito", kao da smo juče bili na internatu, a ne da je prošlo 45 i po  godina! Baš smo se fino ispričali.

E sada, bilo bi super da odgonetnemo imena raje sa slike pored Letova YU-5035, ima ih devetorica

2.268

26.12.08.

Novi Travnik, juni 1963:

Vito na džipu

2.269

26.12.08.

Novi Travnik, juni 1963:

Vito u drugom sjedištu. Naprijed je bišćanin koji je, kada mu je pukla sajla neposredno poslije polijetanja sa Letovom YU-5032, onaj prvi model sa dugom kabinom, sletio u pravcu neposredno prije lijevog ugla šesnaesterca gledajući prema golu (na kraju livade je bio fudbalski teren), ali je sletio tako da uopšte nije ravnao, jednostavno se zabio u livadu i skršio nos Letova. Poslije je to Jakša u hangaru skrpio

2.270

26.12.08.

Novi Travnik, juni 1963:

Vito, ovaj put u prvom sjedištu

2.271

26.12.08.

Novi Travnik, juni 1963:

Evo ga dvije trećine polaznika, bilo nas je ukupno 27. Milenu Blagojević nije problem prepoznati (čudo jedno), lijevo od Milene je Slobo Kosovac, a drugi lijevo od Slobe je Čaušević iz Bihaća. Ispred milene, sa rukom na koljenu, je Vito Vuković, a drugi desno od Vite, sa rukom na glavi, SAM JA!!!

2.272

26.12.08.

A sada dolazi Vitina serija slika sa motorne obuke u Zalužanima 1967. S leva na desno:1. Cikota Vojislav Cile, 2. Brkić Enver, 3. Tešanović Janko Tešan, 4. Lučić Miodrag Lule, 5. Danijel Valter, 6. ?, 7. Vuković Vito, 8. Marković Boris, 9. Bušić Zvonko i Borovac Safet
2.273

26.12.08.

Zalužani 1967:

Stoje: sa lijeva 1. Lučić Miodrag Lule, 2. Brkić Enver, 3. Tešanović Janko Tešan, 4. Vuković Vito, 5. Bušić Zvonko, 6. ?, 7. Borovac Safet, pognut 8. Cikota Vojislav

Sjede: 9. Danijel Valter, 10. Nikola Kolar, 11. Marković Boris, 12. Smajlović Nusret iz Tuzle, 13. ?

2.274

26.12.08.

Zalužani 1967:

Cikota Vojislav Cile i Vuković Vito

2.275

26.12.08.

Zalužani 1967:

Danijel Valter, Vuković Vito i Lučić Miodrag Lule

2.276 Zalužani 1967:

Cikota Vojislav Cile i Vuković Vito

2.277

16.01.09.

Prnja

Prnja: "Kad spomenu Kita, da si se "čuo" sa njim, evo odmah jedne od mene slike, nema šale sa mnom, svi su u tefteru. Livno 1967. Jel' on ovo u japankama, sa privjeskom na hlačama?! Moda!"

A iza Kita, šta drugo nego čuveni Letov YU-5032. To je stvarno bio vučni konj. Najgore sto mu se moglo desiti je bilo da mu se utjera točak, to znači da je onih nekoliko cijevi koje drže točak, skrivljeno. Zato je tu Jakša sa autogenim aparatom i obavezno neko sa požarnim. Ja sam pomagao Jakši kada se platno na lijevoj strani trupa na tom Letovu zapalilo prilikom varenja konstrukcije točka u hangaru u Novom Travniku 1963. Slobo Kosovac je stajao sa požarnim aparatom i počeo da gasi, a onda je Jakša preuzeo aparat i ugasio platno. I sebi napravio novi posao da zakrpi platno. Naravno da je vazda imao platna i AKE !!

2.278

08.02.09.

Prnja

Evo jedna slika sa preleta. Ja sletio na poljoprivredni a/d Topola 1977.
2.279

09.03.09.

Slobodan Radović

Radivoje Tasić (desni) ispred PO-2 sa zvijezda motorom M11D
2.280

09.03.09.

Slobodan Radović

10.03.09.

Nenad Miklušev

Radivoje Tasić u Salamandri. Gondola je veoma slična Čavkinoj, na što me je upozorio Nenad Miklušev
2.281

09.03.09.

Slobodan Radović

Radivoje Tasić u zadnjem sjedištu PO-2
2.282

09.03.09.

Slobodan Radović

Radivoje Tasić u Julki, Junkersu, vidite oplatu od valovitog lima!
2.283

09.03.09.

Slobodan Radović

10.03.09.

Nenad Miklušev

Radivoje Tasić u Tiger Moth-u na Butmiru ispred hangara. Prepoznajete obrise Velikog i Malog Igmana! Na prvi pogled Tiger Moth podsjeća na PO-2, ali Nenad Miklušev kaže da je PO-2 imao rezervoar u trupu, za razliku od Tiger Moth-a, kod kojeg je rezervoar smješten u baldahinu gornjeg krila. I vjetrobrani su karakteristični za Tiger Moth.
2.284

10.03.09.

Slobodan Radović

10.03.09.

Nenad Miklušev

Pera Damjanović iz Novog Sada (lijevo) i Radivoje Tasić (desno) na Rajlovačkom aerodromu 1940. godine !!! Nenad Miklušev: Avioni su BREGE XIX, a posljednji u nizu je najvjerovatnije Potez 25
2.285

 

12.03.09.

Slobodan Radović

Taske na 522, ŠROA. Kada_
2.286

07.04.09.

Miro Božić

Butmir (Gavrića brdo je u pozadini), juli 1980 i Miro se sprema da poleti na Balniku YU-5382

2.287

07.04.09.

Stipe Živaljić

 

16.10.11.

Musa dopunioprezime i priču o Iki Miliću (br.3)

Ekipa Vazduhoplovnog servisa Republičkih organa SR BiH i njihove letilice: Cessna 421B YU-BMD, Gazela YU-HBA ili HBB i Cessna 310Q YU-BFW. Znam da će se mnogi pitati šta ovaj fotos traži ovde? Evo i odgovora: osim Ilije i Boletove kćerkice Dragane, svi ostali su potekli iz Aerokluba Sarajevo. A ovo je u vezi sa mojom pričom o nabavci motorne jedrilice GROB 109B, kada sam opravdavao ideju da se YU-BGY pokloni Aeroklubu, jer naši piloti tamo stasaju. Na slici su s lijeva na desno

1. Ivo Malenica, mehaničar

2. Mirče Radić, pilot helikoptera

3. Ilija Milić, pilot helikoptera, koji je na letu Sarajevo - Zagreb, sa Brankom Mikulićem sletio u Mađarsku, vođen signalom jačeg radio fara na istoj frekvenciji (316) na kojoj je radila Pisarovina)

4. Jakša Minić Glibo, pilot na avionima

5. Milorad Blagojević Blagoje, pilot na avionima

6. Slobodan Kosovac Slobo, pilot helikoptera

7. Boletova kćerka Dragana

8. Bozidar Ilic Bole, Bobo, rukovodilac servisa

2.288

 

08.04.09.

Prnja

Prnja: 30. avgust 1961, Zalužani. Triješćenje Aera-2. Prvi je Seljo, a za drugi Đeba Dobroslav, sada kapetan u penziji, živi u Zagrebu, a čovjek je poznat po tome što je prvi u Jugi iz vazduha raportirao kontroli da vidi UFO. Na Aeru stoji mehaničar Atanas Aco Micevski. Četvrtog nit' znam nit' ga dobro vidim. (Ima jos slika sa ovog događaja na 2.86)
2.289

21.05.09.

Gavro

AD butmir, septembar 1974.g. Gavro se sprema za jedrenje na Teneru YU-4173
2.290

21.05.09.

Gavro

AD Butmir,avgust 1974.g. Opet se Gavro sprema za jedrenje, ovaj put u Treneru-YU-4182. Mustafa Imširević mu je pomogao oko padobrana i gurtni, a Žilo (Ferid Solaković, ovo ja Žilina prva slika na sajtu) radi svoj posao - predpoletni pregled jedrilice. Kada smo kod toga, ne mogo da se sjetim kada i zašto je to bilo uvedeno, da se ne može poletiti dok Žilo ili neko od mehaničara mora da napravi predpoletni pregled. Mora da je bila neka situacija koja je proizvela ovakvu odluku uprave
2.291

24.05.09.

Hanin Hadžić

Ramo Hadžić ispred BKG
2.292

24.05.09.

Hanin Hadžić

Dragan Tomašević 19. aprila 1980
2.293

24.05.09.

Hanin Hadžić

Zaim Mujanović, Branka Radoš, Ramo Hadžić, ko je četvrti?
2.294

29.05.09.

Emina Čaušević

Butmir, maj 1975. Namik Muderizović. Ismet Šečić Sele i Stanko Tomašević Čep
2.295

29.05.09.

Emina Čaušević

Butmir, oktobar 1974. Namik Muderizović i Ratko Milanović Brico u Rocketu YU-DBH
2.296

29.05.09.

Dejan Stojnić

Osnovna jedriličarska obuka u Novom Travniku 1963. Milena Blagojević ponosno uzjahala čuvenog Zetora. Sliku sam danas pronašao u Sarajevu.
2.297

02.07.09.

Marina Cmiljić

1970! Cmajo i Kuko ispred prvog hangara poslovne avijacije na saobraćajnom aerodromu Sarajevo, brzi doručak između dva leta na Cessni 310Q YU-BGY.
2.298

02.07.09.

Marina Cmiljić

1970! Ista prilika. Cmajo pored aviona, a njegova kćerka Marina (koja je i poslala ovaj fotos) stoji na krilu.
2.299

23.07.09.

Gavro via Jasenko

Butmir 12.09.1979. Jasenkova sjenka je desno, znači da je popodne, a on lagano dolazi. Ništa Jasenko, danas nema ništa od letenja za tebe, zakasnio si. Vuk i Cirrus su spremni za ubacivanje.
2.300

27.08.09.

Prnja

17.09.09.

dopunio Sele

 

Butmir 1960, Vaja i grupa banjalučkih pilota. Ja nikoga ne prepoznajem. A vi?

Evo ga Sele:

Sa  lijeve strane sa francuskom kapom je Salih Arnautović – čuveni jedrličar inače po struci geodeta.

U jedrilici sjedi: Dragan Čekić, jedriličar mislim iz Bosanske Dubice, po zanimanju ljekar. Obuku završio u Sarajevu 1959. Godine.

Vojnik se je slikao i u Sarajevu na vratima hangara sa Olgicom Ilić . Poznata mi je faca, ali se ne mogu sjetiti imena.

Predhodna strana Slike 2.201 - 2.250 Iduća strana Slike 2.301 - 2.350    
Slike 2.1 - 2.50 Slike 2.51 - 2.100

Slike 2.101 - 2.150

Slike 2.151 - 2.200 Slike 2.201 - 2.250 Slike 2.251 - 2.300 Slike 2.301 - 2.350 Slike 2.351 - 2.400 Slike 2.401 - 2.450 Slike 2.451 - 2.500 Slike 2.501 - 2.550 Slike 2.551 - 2.600