Grupa slika RAJA I SREDSTVA 301 - 350: Tamo gdje su ??? ????, javite ako znate ko je. Nadimci?  Gdje je snimljeno? Drugi podaci?

Da bi ste vidjeli sliku u punoj rezoluciji, samo kliknite na nju. Ako kliknete na veliku sliku, ona nestaje. Na slijedeću možete preći i kurzorskim tasterima.

 

Ukoliko želite da jednim pogledom obuhvatite sve slike iz ove grupe, kliknite na neku od sličica ispod. Za posljednju opciju će trebati koja sekunda duže da se učita.

Napomena: NE OTVARA SE U NOVOM PROZORU!

1 - 100

101 - 200

201 - 300

301 - 400

401 - 500

SVE !

Slike 2.1 - 2.50 Slike 2.51 - 2.100

Slike 2.101 - 2.150

Slike 2.151 - 2.200 Slike 2.201 - 2.250 Slike 2.251 - 2.300 Slike 2.301 - 2.350 Slike 2.351 - 2.400 Slike 2.401 - 2.450 Slike 2.451 - 2.500 Slike 2.501 - 2.550 Slike 2.551 - 2.600 Slike 2.601 - 2.650
Predhodna strana Slike 2.251 - 2.300 Iduća strana Slike 2.351 - 2.400    
2.301

14.10.09

Slobo Karišik

Aerodrom Dubrave kod Tuzle. Ljeto 1966. godine. Pitomci XVII klase ŠROA-pilota. Ja sam u gornjem redu, treći sa leve strane. Pored mene je moj kum, pokojni Tasić Slobodan. Avion je 522.
2.302

XX.10.09

Prnja

Butmir 1968, prije renoviranja hangara; stara vrata, stari prednji zid. Ko ovo izlazi ili ulazi u Aera-2 YU-CRD? U pozadini naša Roda i dva Maybach vitla.
2.303

XX.10.09

Zlatko

Zlatko Hafizović pored Meteroa. Gdje?
2.304

29.11.09.

Mustafa Sudžuka

Rada Karan i Dragutin Mitrov Radan ispred Julke na Butmiru 29. juna 1954. U pozadini se vidi ograda benzinskog skladišta
2.305

10.01.10.

Musa preko Mire Božića

09.02.11.

Musa dopunio

214 i sedam padobranaca.

Stoje s lijeva na desno: Bakaršić Sabit Džamija, Tojagić Dragica, Babić Ranko, Ništović Omer, Musić Ahmet, Musić Šućro; Sjede: Dimitrije Dimo Vujović, padobranka čijeg se imena ne sjećam

Ko je okrenut leđima ispred desnog motora?

2.306

10.01.10.

Musa preko Mire Božića

214 i Musić Ahmet u sjedištu navigatora. Musa kaže da su piloti bili Stanko čep i Blagoje
2.307

30.01.10.

Zlatko" <cropro

@telus.net>

1961. godina. Butmir. Zlata Hadžiabdić (danas Berberih) ulazi u Vaju. Skenirano iz Aero Sveta iz 1966
2.308

09.02.10.

Prnja

Logorovanje u Grahovu 1968. Jedrilica "Ždral". Kukura Arsen, a u prvoj kabini Osvald Bender iz B. Luke. Po odjeći i kapama zaključujem da će visoko.
2.309

22.02.10.

Slobodanka Boba Kosovac

Slobo Kosovac je spreman u Aeru-3. Ko mu daje provjeru?
2.310

03.03.10.

Ljiljana Testen

Liljana Testen mi piše: Fotografija najvjerovatnije datira iz 1948: Anton Testen stoji drugi s lijeva; popravila sam pretpostavku: tata je bio visok čovjek: ako je u to vrijeme bio upadljivo manji od ostalih, bio je i mlađi ... ostali su još u vojnim uniformama, moguće da je ovo 1948, tatinih 16. Pošto sam ja stavio fotos u ovu sekciju, RAJA I SREDSTVA, red bi bio sa saznamo i koji je ono avion? Da to otkrijem, poslao sam email, kome nego Nenadu Mikluševu.

Ni 24 sata nije prošlo, a Nenad mi je poslao nevjerovatnu količinu detalja: Avion Utva Trojka, BC-3, 0731, slika je iz perioda oko 1949. jer jos nema civilnu registraciju. Prvu, YU-CBA dobio je 1950, a drugu YU-CKD 1955.

2.311

03.03.10.

Ljiljana Testen

Anton Testen u kabini Trojke. Liljana Testen ispravno zaključuje: Elisa se vrti, mozda nije bilo samo za slikanje?
2.312

04.03.10.

Muradif Mešić

Taševac Nusret i Mešić Muradif Mujo, avgust 1982 na obuci jedrilicara, a na pripravničkom stažu za nastavnika jedriličarstva, radio sa Branom Blagojevićem, mentor je bio stari Blagojević Milorad (to je tačno 10 godina poslije jedriličarske obuke na Butmiru) na kojoj smo skupa bili.
2.313

04.03.10.

Muradif Mešić

1972. Sada ide foto strip sa Muradifovog laširanja

Štolba Željko kontroliše moje laširanje

2.314

04.03.10.

Muradif Mešić

(1972) Jovo (Kojić) mene slikao prije polijetanja na laširanje ....
2.315

04.03.10.

Muradif Mešić

(1972) ..... zatim laširanje .....
2.316

04.03.10.

Muradif Mešić

(1972) ... i na kraju, ja poslije uspješno izvršenog laširanja, čestitke nisu snimljene jer su zaboravili aparat na startu
2.317

04.03.10.

Muradif Mešić

(1972) Nastavlja se rukovođenje, u toku je i dalje laširanje, Štolba i dalje drži prve radiostanice koje su tada bile hit, a budno oko DEJANA prati odvijanje kompletnog spektakla iz tada novog džipa Vilisa
2.318

04.03.10.

Muradif Mešić

(1972) Jovo nas slika, sjedimo Samir i ja, a iznad je Lukić Zdravko
2.319

04.03.10.

Muradif Mešić

(1972) Laširanje Kojić Jovana, ja sam slikavao,(nije puno daleko, ne treba gurati nazad, ide novi let)
2.320

04.03.10.

Muradif Mešić

(1972) Slika je tada načinjena da zabilježi pogled na nekad nam lijepi prostor na kojem se nekad dobro živjelo
2.321

16.03.10.

Sele ukazao na sliku

Miro dopunio

Sele mi je ukazao na ovaj fotos na sajtu http://www.maketarstvo.net./forum/viewtopic.php?t=2760. I kaže: To de Havilland DH 82A Tiger Moth.

Mi smo imali na aerodromu Butmir i avione: Tigera, Bikera, PO-2 (dvije verzije) i DAR -9, Aero-2.  Tiger, Biker I DAR-9. nisu bili u letnom stanju kada sam ja došao prvi put na aerodrom. Tiger je bio kompletan i lengerisan na mjestu gdje je bio padobranski točak, a Biker rastavljenih krila iza upravnikove kancelarije. Ja sam sa nekoliko drugih članova dobio zadatak da odguramo Tiger-a na furdu i iscjepamo.  

A evo  još jedan kuriozitet za tebe: Šta misliš koje pilot pored aviona? Ako ne možeš da pogodiš, onda znaj da je to naš Kuko. Natpisa iznad vrata hangara dobro se sjećam kao i amblema iznad.

2.322

19.05.10.

Olivera Matić

Olivera Matić u Blaniku 5334, to je onaj Blanik koji je proveo u samici 17 godina
2.323

17.07.10.

Cile Cikota

 

Dejan

21,10,10,

Delfin Slobe Kosovca i ja. Na nosu mu je Slobo uradio crnom izolir trakom oči, nos i usta pa ga je krstio imenom Roki Vud. Pojma nemam zašto. Na kraju je morao iskočiti iz te jedrilice iz već poznatih razloga, tako da je naš jedini Delfin relativno kratko bio u našem klubu.

Dejan: Nisam baš siguran da su razlozi širom poznati, pa da ih ponovim. Zvonko je šlepao Slobu jal' u Vršac, jal' iz Vršca i dalje ima o tome priča ovde.

2.324

17.07.10.

Cile Cikota

Početak sedamdesetih. Slobodan Karišik i Mirče Radić pune Aera
2.325

17.07.10.

Cile Cikota

Ljeto 1969. Ja u Vaji 4057. Malo kasnije je ta Vaja otriješćena na pola puta izneđu Vrela Bosne i naše livade, pošto je Stari Taš ili Štolba Željko, ne sjećam se više, iscurio na Igmanskoj padini.

2.326

17.07.10.

Cile Cikota

Ljeto 1968. Dok sam u XIX klasi ŠRO-a letio na 522, malo sam se motao po sportskom aerodromu Jegin Lug aerokluba Tuzla pokušavajući se “ogrebati” za koji let. Evo me pored PO-2 u uniformi i na prvi pogled kao da je slika iz tridesetih godina prošlog vijeka.

2.327

29.09.10.

Ogi Minić

Istorijski trenutak za Aeroklub Sarajevo: jedan od prva dva plastična Cirusa. Slikaju se Ferid Solaković Žilo, Jakša Minić Glibo, Ismet Šečić Sele i Stanko Tomašević Čep. Naravno, fotos je napravljen na Butmiru, a na pitanje "kada?", odgovoriće Sele
2.328

29.09.10.

Ogi Minić

Ista prilika, ali Glibo hoće da bude sam, valja misli da ljepota nije prelazna
2.329

29.09.10.

Ogi Minić

Jakša daje instrukcije za slijetanje koristeći radio iz Rocketa YU-DBH
2.330

29.09.10.

Ogi Minić

Ovu fotografiju na kojoj su neko ???, Jakša, Slobo Kosovac, čika Blagoje i Stanko Čep pored YU-DBH, već imam na 2.22. Ponovo je stavljam ovde pošto mi je Ogi Minić dao još nekoliko fotosa sa ekspedicije u Francusku kada je ekipa išla da preuzme 5 novih Cessni 172FR za bosanskohercegovačke aeroklubove. Sele bi mogao kazati ko je bio peti pilot, a i napisati nešto o ovome, jer je direktno učestvovao u organizaciji nabavke aviona uz punu saradnji Brace Kosovca, u to vrijeme predsjednika Izvršnog vijeća SR BiH.

2.331

08.10.10.

Irfan Habibović

YU-CUA! Svi smo na njemu letili. U drugom sjedištu je moj nastavnik, tada upravnik, Petromir Mišković Maki, a ko je učenik, to ostaje na vama da mi pomognete. Na krilu je čini mi se Nikola Đuričić, veže gurtne.
2.332

08.10.10.

Irfan Habibović

Nikola je svoje odradio, kabina je zatvorena, i rula se na start!
2.333

08.10.10.

Irfan Habibović

Skršen mostarski Meteor na Duvanjskom polju. Pitate se što će ove slike ovde? Ima tona razloga. Prvo, Meteor je jedrilica koja je napravljena bar 10 godina prije svog vremena (pogledajte priču o tome). Drugo, pošto su napravljena samo dva primjerka, oba su bili ne biseri, već dijamanti, koji nisu imali "tržišnu" vrijednost jer nisu bili na prodaju (kolale su priče da su ameri nudili silnu lovu za licencu, ali JNA, koja je finansirala izradu ta dva prototipa, nije dala saglasnost). Zato su na Meteoru letili samo jedriličari sa dugogodišnjim iskustvom.

Kako se desilo da iskusni Mensur u Meteora stavi neiskusnog Gorana Kundačinu, ta zagonetka nikada neće biti razjašnjena. Elem, Goran je krenuo na prelet, sletio vanterenski na Duvanjsko polje, I SKRŠIO METEORA, i to tako da nikada nije popravljen.

Drugi Meteor, jedini preostali, i danas leti u Zagrebu.

2.334

10.10.10.

Ogi Minić

 

 

Jakša u Fournier-u, prvoj motornoj jedrilici koja je sletila na Butmir. Desno je još jedna slika iz te prilike, a nekoliko se nalazi ovde i ovde

2.335

30.11.10.

Ahmed Hrustanović

Ova slika sa Spasom je objavljena na zadnjoj stranici Glasnika RV i PVO za juni-juli br. 3 1979 godine. Djeca na slici su učenici Vazduhoplovne Gimnazije "Maršal Tito" iz Mostara, a ako se sjećaš, zvali su ih šuškavci, jer su imali dio uniforme koja je bila od materijala kao mantili šuškavci...
Evo ti komentar za tu sliku: I kada otkačiš jedrilicu, nemoj letjeti kao Dušan Studen-Otto, nego leti kako ti Dule kaže...
2.336

30.11.10.

Ahmed Hrustanović

Prva tri mjesta na Prvenstvo BiH 1966 Klasa F-2-A Brzinci. Sinanagić Ibrahim, Hrustanović Ahmed, Jusufbašić Kenan.
2.337

30.11.10.

Ahmed Hrustanović

Sa mnom u kabini Groba 109B je moja kćerka Alma
2.338

28.01.11.

Sabina Solaković

Freid Solaković Žilo u Vaji 1956!
2.339

28.01.11.

Sabina Solaković

Žilo pored Cirusa, septembar 1974!
2.340

05.02.11.

Prnja

Butmir 1977. Aero, to je jasno. Prnja, i to je jasno. Ali pogledajte bolje šta Prnja ima na nogama! Pravo se spremio za let
2.341

19.02.11.

Prnja

Edin Hatibović i Darko Pranjić pred polijetanje sa Blanikom YU-5382 na Butmiru 1990
2.342

22.02.11.

Nebojša Vrčević via Dragan Miljuš

23.02.11. Irfan me ispravio

Ovo je prva fotografija našeg doktora Slobodana Vrčevića Vrce do koja sam došao. Napravljena je u jednom od aviona Citation I Izvršnog vijeća BiH. Na lijevom sjedištu mi se učinilo da je Dule Studen, pa sam mu poslao sliku. Evo šta mi je odgovorio:
 
gdje iskopavas sve te fotografije....mislim da je to bio jedan od " Minhena" sa Spasom.....ovo je vrlo rijetka i extra super slika naseg Dr. VRCE...bas je bio COOL i stalozen cova... PS. po EGT-jima vidim da smo "visoko" cca 20.000'

A Irfan me popravlja: Na toj fotografiji se ne radi o CESSNI CITATION 1, nego o C441 CONQUEST, ako malo bolje pogledas pregradni zid iza pilotskih sjedista i sam cockpit vidjeces da je rijec o C441.
Izvini ali nije mi moglo promaci, puno pozdrava od Irfana

2.343

24.02.11.

Aleksandar Nešić Saša

27.02.11, Prodan

Dobijem ovaj email:

Postovanje.. evo i malo istorije iz 68, 69, god sa Butmira na kome sam i ja proveo dosta vremena... Prodan Vam moze dosta pomoci oko imena, a ja kada skeniram filmove, sve sto bude interesantno poslat cu Vam.

pozdrav.. Nesic Aleksandar Sasa, Banja luka, nesics@blic.net

Ova tura ovdje ima 8 fotosa i 8 u "Raja". Pa da krenemo redom

Ko su padobranci? Kurir je valjda CYT!

Godina 1972. Latinčić Predrag i Gajić Sonja iz Nove Topole te Marković Spomenko iz Prijedora...

2.344

24.02.11.

Aleksandar Nešić Saša

27.02.11, Prodan

Prodan pokazuje kako to treba da se radi. Tu su Slavica Lučić, Ištvanić Miroslav - Ištva iz Banja Luke. Očito je da se skače iz Kurira, onaj krilati tenk, mislim na Utvu-66 je pod pokrivačem.
2.345

24.02.11.

Aleksandar Nešić Saša

27.02.11, Prodan

Prodan: Major, Savo Janjić na službi u Plesu kod ZG. jedan od najviših pilota koje sam upoznao, bio je viši od Voje Marijanovića. Žena pored njega je Ljiljana Ljepojević, supruga od Nebojše Ljepojevića padobranca iz Nove Topole.
2.346

24.02.11.

Aleksandar Nešić Saša

27.02.11, Prodan

Prodan: Lik koji izviruje na vrata Daglasa je Nešić Aleksandar iz BL, na stepenicama Grahovac Slavko iz Drvara, treći sa desna nije Kula ??. Četvrti član posade zastavnik ??, peti Paloš Enver dok je imao pigmanta u kosi, ?,?, predzadnji lik mogao bi biti (Miljuš Dragan) nisam siguran,?

2.347

24.02.11.

Aleksandar Nešić Saša

27.02.11, Prodan

Prodan: Na vratima aviona Veletanlić Zijad iz Prijedora, član posade Pero Petković, Paloš Enver, Savo Janjić, Ljiljna Ljepojević.

2.348

24.02.11.

Aleksandar Nešić Saša

Enver ih je potrpao u DC-3. Ko su padobranke?

Prodan: Sa desna Sonja Gajić iz Nove Topole, Ljiljana Ljepojević supruga padobranca Nebojše Ljepojevića.

2.349

24.02.11.

Aleksandar Nešić Saša

Jedino prepoznajem kombi. E taj je baš svašta izdržao.

Prodan: u centru kadra je Seferović Milan Sefer, godina 1968.

2.350

24.02.11.

Aleksandar Nešić Saša

Neka Joco proba danas da se uvuče u stajni trap DC-3! B-747 još i nekako, ali DC-3, nema šanse!
Predhodna strana Slike 2.251 - 2.300 Iduća strana Slike 2.351 - 2.400    
Slike 2.1 - 2.50 Slike 2.51 - 2.100

Slike 2.101 - 2.150

Slike 2.151 - 2.200 Slike 2.201 - 2.250 Slike 2.251 - 2.300 Slike 2.301 - 2.350 Slike 2.351 - 2.400 Slike 2.401 - 2.450 Slike 2.451 - 2.500 Slike 2.501 - 2.550 Slike 2.551 - 2.600 Slike 2.601 - 2.650