Grupa slika SREDSTVA Za skok na najnovije slike, klikni ovde Da bi ste vidjeli sliku u punoj rezoluciji, samo kliknite na nju. Ako kliknete na veliku sliku, ona nestaje. Na slijedeću možete preći i kurzorskim tasterima. |
U septembru 2011 je ustanovljena stranica "Letačka i tehnička sredstva Aerokluba Sarajevo" gdje su sva naša sredstva tabelarno sortirana zajedno sa podacima koje imamo o njima |
Ove su registracije koje sam ja pokupio iz mojih knjižica i dobio od Mire Božića:
BEBICA YU-2113
BEBICA YU-2117
BLANIK YU-5334
BLANIK YU-5335
BLANIK YU-5345
BLANIK YU-5348 (MOSTAR)
BLANIK YU-5350
BLANIK YU-5352
BLANIK YU-5378
BLANIK YU-5382
CIRUS DVOSJED YU-5089
CIRUS DVOSJED YU-5099
DELFIN YU-4133
JASTREB YU-3040
LETOV 22 YU-5032
LETOV 22 YU-5035
LIBIS YU-5077
LIBIS YU-5087
LIBIS YU-5088
OLIMPIJA YU-41??
TRENER YU-4181
TRENER YU-4182
TRIGLAV YU-XXX Otriješćio ga Veso na Igmanu
VAJA YU-4065
VAJA YU-4066
VAJA YU-4067
VUK-T YU-4384
VUK-T YU-4387
VUK-T YU-4417
ŽDRAL YU-5015
AN-2 YU-BKG
AERO 3 YU-CEC
AERO 3 YU-CED - otriješćio ga Boris Jovanović
AERO 3 YU-COP
AERO 3 YU-CUA
AERO 3 YU-CUJ
AERO 3 YU-CUS
AERO 3 YU-CWZ
AERO 3 YU-CXA - u njemu su poginuli Seljo i Safet
AERO 3 YU-CXN
AERO 3 YU-CXO
AERO 3 YU-CXR
AERO 3 YU-CZA
AERO 3 YU-CZU
C172 YU-DBH - Avion uništen (DATUM?) kada je na noćnom letu iz Kumanova u Sarajevo ostao bez goriva i prizemljio u šumu na Romaniji. Poginuli su Ilija Roljić, sekretar Aerokluba Sarajevo, Irfan Hasanbegović, komercijalni direktor aerodroma "Sarajevo" i još dva putnika. Nesreća u nesreći je da je direktno kokom udario u drvo tako da je motor ušao u putnički dio. Gomila slika je ovde
CITABRIJA YU-CAKKURIR YU-CCB
KURIR YU-CCC
KURIR YU-CUM (sa lopatarom)
KURIR YU-CWT (Lycoming)
KURIR YU-CUL (sa lopatarom)
KURIR YU-CYL
KURIR YU-CYT
KURIR YU-DAA
KURIR YU-DAC
PIPER YU-DCA
PIPER YU-DCC
PO-2 YU-CLY
PO-2 YU-CNT
PO-2 YU-CNV - otriješćio ga Dimo Vujović na sred livade za vrijeme noćnog letenja. Svi ga tražili po Butmiru i Ilidži, a on sa padobranom došetao u kafanu. Cile čuva palicu iz prednje kabine.
UTVA 66 YU-CDW
UTVA 66 YU-CDX
UTVA 66 YU-DLH
UTVA 75 YU-BKH
UTVA 75 YU-DEZ
UTVA 75 YU-DEP
UTVA 75 YU-DHB
UTVA 75 YU-DHI
UTVA 75 YU-DKH
ZLIN 526F YU-CDG
Bilo je toga još puno, je li Olymipa bila 4015? Imali smo dvije, jednu je Pepo skršio na Kamešnici, otišao čovjek na jedrenje, svi mislimo pravi trajanje, kad eto ti njega sa padobranom na leđima, došao autostopom. Kaže jedrio oko crkvice i kada je zašao između crkvice i Kamešnice, vidio d se zezno.
![]() |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
GROB 109-B; Storiju o tome kako je Aeroklub Sarajevo došao u posjed ove letilice, možete pročitati ovdje | ||||
![]() |
GROB 109-B, Miro izvadio instrument da ga popravi. I popravio ga je | ||||
![]() |
GROB 109-B, zima 1985/86, prije registracije | ||||
![]() |
![]() |
||||
![]() |
LIBIS 17 cockpit; "STANI OVDE" | ||||
![]() |
PITANJE OTRIJEŠĆIVANJA
(USITNJAVANJA) TRENERA YU-4165 -
stvar uopšte nije jednostavna kako sam ja mislio kada sam sve pripisao
Miljcu na Igmanu. Evo prave priče koju mi je poslao Dule Studen, alijas
Otto Lilienthal Postovani DEJANE, a-propo slike 3.7 gornja i donja nisu Goranova "zasluga", Goranova je srednja!!! Jer 65-ica bila je više puta "usitnjavana"; Glavni protagonista 1. i 3. je, neće mi zamjerit' - Vesna BUZANČIĆ (Ko juče da je bilo April 1975, Vesna je na slijetanju ispilotirala i ispoštovala sve jedriličarske i ostale zakone aerodinamike, uključujući prvo i drugo ravnanje. Kad je Trenerov točak bio na decimetar visine, Vesna je odradila i drugo, trebalo-netrebalo, ravnanje, bez obzira na brzinu u tom momentu i sa decimetra, ode Trener "u visine" na 3m i STADE !!" Dobro udari od zemlju, iza Vesne trup se prepolovi, a Vesna otvara poklopac kabine i 'nako stidno pita "kako sam sletila? " - pošto sam bio njena raja iz laširantske grupe, da joj "realno"sa mojih tadašnjih 40h TT (total time) kažem prije nego što stigne, tada dežurni nastavnik, Slobodan KOSOVAC i ukori je za nedjelo "protiv jedriličarstva i avijacije".... Taj Trener je bio peh, dereglija i baksuz. Od Vesne do Miljca ja sam bio između - meni se otkacilo uže u velikoj turbulenciji u aerozaprezi, vuk'o me Zvonko BUŠIĆ, vraćali Trenera sa vanredne revizije iz Vršca i sletio među ovce na Žikinu livadu, Košutnjak - selo Borike ZP ROGATICA, srećom ovog puta u komadu. Zamalo (zustavio se 1m od ograde) da bude bruka na bruku, vratit' Trenera ponovo na reviziju u Vršac a da nije ni stig'o do Butmira... Zatim i mlađi Taš je imao "baksuzluk" sa vanterenskim slijetanjem u Pazariću - valjda je prebris'o korisni dio livade za slijetanje i "usitnio" se u produžetku. I tako, tada već tradicionalno, ode 65-icaTrener - ponovo na reviziju -.I NE BIO DEREGLIJA. Otto Lilienthal, 26 MAR 2007 15. aprila 2007 Prnja dodaje: Evo slike najzajebanijeg trenera yu-4165, kojem sam i ja utjerao tocak u trup na jednom vanterenskom na Državnom 1977. |
||||
![]() |
WEIHE | ||||
![]() |
AERO-3 YU-CED, skršio ga Boris (Prnja se samo slika) | ||||
![]() |
Vesin Triglav na Igmanu; posljednji Triglav u SFRJ | ||||
![]() |
PO-2 u Livnu | ||||
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Utva 66 YU-CDW; Butmir; 1980. | ||||
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Maloprije napisah Irfanu: da mi je KM-ova koliko imam letova na Blaniku 5382, bio bih bogat | ||||
![]() |
Citabrija YU-CAK, hangar; Butmir | ||||
![]() C172 YU-DBH |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
20.4.07. |
![]() |
PO-2 YU-CNT
![]() ![]() |
|||
20.4.07. |
![]() |
PO-2 YU-CFP | |||
16.6.07. 13.01.09. |
![]() |
CIRUS YU-5062 | |||
16.6.07. |
![]() |
CIRUS, GRUNAU BABY I ČAVKA na startu autovitlom | |||
30.6.07. |
![]() |
Prva motorna jedrilica na Butmiru - Fournier, došla iz Austrije na demonstraciju. | |||
30.6.07. |
![]() |
UTVA CDW | |||
30.6.07. |
![]() |
UTVA CDW | |||
01.7.07. |
![]() |
Blanik iznad Trebevića | |||
04.7.07. |
![]() |
Aero 3 sleće sa nekog relija na Butmir | |||
31.7.07. |
![]() | Blanik jedri iznad Sarajeva | |||
31.7.07. |
![]() |
Akcija Drvar 1984. Formacija četvorke po izvršenom zboru na petlji. | |||
31.7.07.
|
![]() |
Akcija Drvar 1984. Izgled improvizovane stajanke na aerodromu Medeno Polje, kod Bosanskog Petrovca, dvije Utve66 i 13 Kraguja. Pilot koji se vidi na kako ide prema kameri je Miha Kos, arhitekta iz Ljubljane koji je bio u rezervnom sastavu u mojoj (Prodanovićevoj) eskadrili. PS Na istoj manifestaciji Ismet Šečić, predvodio je učesnike jedriličare iz VS BiH. | |||
31.7.07. |
![]() |
Drvar 1984. Polijetanje po parovima, Pogledajte pažljivo, avion pratioc je Kraguj sa brojem 146. Sada se vi pitate šta aeroklub Sarajevo ima sa tim avionom? Nema ništa, ali hoću da vam pokažem kakve sve koincidencije postoje. Pazite sada, OVO JE APSOLUTNO NEVJEROVATNO, prije nekoliko godina ja sam na aerodromu Elstree na sjeveru Londona snimio Kraguja. Pogledajte brojku, 146! Da, to je upravo Kraguj letio na akciji Drvar 1984!!!! | |||
4.8.07. |
![]() |
Naš Cirus 24 iznad Vukovara 1987 | |||
4.8.07. |
![]() |
Jugovina na Trebeviću | |||
4.8.07. |
![]() |
Legendarni Čarli Alfa | |||
4.8.07. |
![]() |
Makina | |||
4.8.07. |
![]() |
Rashodovana sredstva i zauvjek rastavljeni Trener 4173. Koga zanimaju rashodovana sredstva i Trener na prikolici forever? Tj. za koji sam ti klinton poslao tu sliku? E vidiš, 4173 je zadnja drvena jedrilica AK Sarajevo. I naša generacija (1983, LEGENDARNA!!!) je poslednja koja ga je letila! Bio je naš prelazni tip, Nusret Taševac ga je letio u filmu "Otac na službenom putu" i na kraju je završio na prikolici. Ne u muzeju, ne u privatnoj kolekciji, nego, eventualno za potpalu. Znaš ti nas, jebo ti nas! A tu je i kombi "Ford Transit": naša je generacija takođe posljednja uživala u vožnji pomenutim vozilom. Nedugo poslije naše obuke, više mu ni Pepo nije mogao pomoći da upali, a kamoli da ga registrujemo. I na kraju, pitaj Nusreta kako je snimao film, to je bio jedan od žešćih letova u njegovom životu. | |||
4.8.07. |
![]() |
Vuk-T u finalu | |||
14.8.07. |
![]() |
Jedrenje sa Nusretom Taševcem, Trebević mislim da je jesen 83, poslije našeg internata | |||
12.03.08. |
![]() |
Jedrenje sa Nusretom Taševcem, Trebević mislim da je jesen 83, poslije našeg internata. Idući fotos je napravljen samo par sekundi kasnije | |||
14.8.07. |
![]() |
Jedrenje sa Nusretom T., Trebević mislim da je jesen 83, poslije našeg internata | |||
14.8.07. |
![]() |
Ne sjećam se, a valjda sam ja kad je kod mene, CIRRUS sad koji ??? | |||
14.8.07. |
![]() |
Marketing, lijepio rahmetli Salko Sudić | |||
21.11.07. |
![]() |
Dado: Jedan od zadnjih letova
Roketa prije udesa, snimio aerodrom sa leta sa Gavrom kad sam
snimao i Stupsku petlju što mi je trebalo za diplomski, smena 8,
1990 (inače tad se nije puno snimalo iz zraka)...
|
|||
21.11.07. |
![]() |
||||
24.11.07 |
![]() |
|
|||
21.01.08 |
![]() |
Start Vrapca sa Mojmila, Časopis Narodna Krila 1947 | |||
3.48 27.01.08. |
![]() |
Nenad Miklusev:
Pozdrav Dejane,
Upravo završavam crteže za češkog
proizvođača maketa Czech Master Resin, koji priprema maketu
Pajper Super Cub-a u razmeri 1/72, i zamoljen sam da im
pripremim šeme bojenja za nekoliko ex Jugoslovenskih Kabova.
Jedan od njih , kao standardni i karakteristični biće i
Sarajevski YU-DCA. Pa kad već crtam za njih, da prosledim i vama
za sajt AK Sarajevo jedan primerak, da ilustrujete vašu flotu.
Pozdrav i sve najbolje
|
|||
3.49 05.02.08. |
![]() |
Livno. Hangar se završava, Roda lengerisana, a Jakšina Olimpija neće nikud, i da je guraš | |||
3.49 05.02.08. |
![]() |
YU-CNL !!!! | |||
3.50 05.02.08. |
![]() |
Roda vuče Vaju. To je za Rodu BILA IGRAČKA! Ja sam gledao TROŠLEP !!! | |||
3.51 05.02.08. |
![]() |
Veoma rijetka životinja: naš link trener ANT-18! Svi smo na njemu upisali prva instrumentalna jedrenja, dok je glas iz slišalica govorio: penješ +0,5, penješ +1, penješ +1,5, .... CURIŠ, CURIŠ ... A sve to jedva čuješ od silnih duvanja iz kompresora, ventilatora i mijehova. A poslije ide analiza krivulje koju je tronožni (ili tro-točkovni) pauk nacrtao!!! | |||
3.52 07.03.08 |
![]() |
Livno 1966- poletanje Libisa sa Vitlom | |||
22.04.08 17.07.08 |
![]() |
||||
25.04.08 |
![]() |
Ždral iznad Mojmila. Snimio Ismet Mehić iz PO-2 | |||
25.04.08 |
![]() |
Skokovi na Butmiru. Instruktor Mladen Biberčić. Padobranac Blaha Franjo. Pilot Đuro Mihić. Snimio i zabilježio podatke Ismet Mehić | |||
25.04.08 |
![]() |
Skokovi na Butmiru. Instruktor Mladen Biberčić. Padobranac Blaha Franjo. Pilot Đuro Mihić. Snimio i zabilježio podatke Ismet Mehić | |||
25.04.08 |
![]() |
Triglav III sa V repom. Snimio Ismet Mehić | |||
25.04.08 |
![]() |
Trojka u pari. Snimio Ismet Mehić | |||
25.04.08 |
![]() |
Ždral u šlepu. Snimio Ismet Mehić | |||
26.05.08 Prnja
03.09.11. Irfan Habibović |
![]() |
Poslao Prnja. To je Cirrus standard 4321 u
kojem se skršio Dževad Kočo. Selo Omarska između Prijedora i B.L. Dobro
je i prošao. Pao je u kovit na 80 metara visine. Cijedio, cijedio i
..... bolnica u B.L.
3 i kusur godine poslije objavljivanja ovoga, Irfan šalje korekciju:
Na fotografiji 3.60 koju ti je poslao Prnja treba uraditi malu ispravku u tekstu čisto radi istorije, da se Kočo ne ljuti. Prvo se desio udar vertikalcem (U75, YU-DEP) u dalekovod kod Jablanice, pa zabrana letenja od 6 mjeseci, pa onda udes sa CIRUSOM. Sjećam se tog dana, bila je sahrana Savinom (čuvar) ocu, svi su otišli, samo smo čini mi se ostali na aerodromu Balaban i ja, a Kočo je otišao na rutu do Mostara i nazad. Vratio se sa oštećenim vertikalcem.
Irfanu hvala na pažljivom prečešljavanju. Samo nastavi tako. |
|||
07.08.08 |
![]() |
Evo još jedne slike CED-a, kojeg je tako uspješno otriješćio Boris | |||
07.08.08 |
![]() |
I još jedne | |||
09.08.08 |
![]() |
Piše mi Nenad Miklušev:
Dejane Pozdrav,
Trenutno radim neki clanak za
modelarski casopis MMM koji uskoro izlazi u Beogradu, pa sam
obradio jedrilicu Macka. Zahvaljujuci filmovima sa Butmira koje
si postavio na vas sajt, nacrtao sam jos jednu od nekih 7-8
verzija bojenja Macke i KBI-14. Saljem ti kolor profil da ga
dodas u galeriju letelica koje su letele u Sarajevu, Nadam se da
ce biti od koristi ,
Pozdrav,
Nenad Miklusev
AEROPOXY model aviation
|
|||
26.12.08. |
![]() |
Motorna obuka u Zalužanima 1967. Evo ih svi avioni, sve slavne registracije: YU-CED, YU-CUI, YU-CXA i YU-CWZ | |||
05.02.09. Prnja |
![]() |
Čuveni 214 na Butmiru 1959, godine, a dole .... | |||
05.02.09. Prnja |
![]() |
.... isti avion 1968, na Zalužanima | |||
26.02.09. Prnja |
![]() | Godinu i po dana nakon dvije slike ovog krša, evo stiže i treća. Da vas podsjetim, iz krša od Aera 2D, nepovrijeđeni su izašli Vlado Abramović i Milan Princip. Još dvije slike iz drugih uglova možete vidjeti ovde | |||
29.05.09. Dejan Stojnić |
![]() | Osnovna jedriličarska obuka u Novom Travniku 1963. Letov 22 YU-5035. Sliku sam danas pronašao u Sarajevu. | |||
20.01.10. Prnja |
![]() |
Piše mi Prnja: Evo ti nove slike Meteora iz
Zagreba koja je objavljena na ABG. Lijepo izgleda i poslije pedeset
godina. Stvarno, da ne povjeruješ da je Obad to konstruisao prije 50 godina! I da je prije 10, ne bi ga se stidio! Koliko je samo bio ispred svog vremena !!!! |
|||
17.07.10. Cile Cikota |
![]() | Delfin Slobe Kosovca i ja. Na nosu mu je Slobo uradio crnom izolir trakom oči, nos i usta pa ga je krstio imenom Roki Vud. Pojma nemam zašto. Na kraju je morao iskočiti iz te jedrilice iz već poznatih razloga, tako da je naš jedini Delfin relativno kratko bio u našem klubu. | |||
17.07.10. Cile Cikota |
![]() |
Ljeto 1968. Sportskom aerodromu Jegin Lug aerokluba Tuzla. Na startu je tuzlanska Olimpija, a u pozadini Letov 22 YU-5035 i Čavka na kojoj su još uvijek letili! Moj (Dejan) komentar: Mislio sam da se Cile zeznuo, da je 4105 bila naša, sarajevska Olimpija. E Ja sam se zeznuo. A našu Olimpiju (ne znam brojku) skršio je Pepo jedreći na Kamešnici 1965. Bio sam tada u Livnu. Svi sletili sa beskrajnog padinskog jedrenja na Kamešnici, nema Pepija. U neko kasno doba, eto ga sa padobranom na leđima, stopirao neki kamion. Šta je bilo? Pepiju postalo dosadno jurcati gore-dole duž Kamešnice, i on smislio da se može vrtiti oko brežuljka na padini, na čijem vrhu je bila crkvica. I tako on uspono, nispono, uspono, nispono, dok se jednom nije zajebo i nispono bilo jače od usponog i on ostao taman pored crkvice. |
|||
29.09.10. Ogi Minić 01.10.10. Irfan Habibović |
![]() |
CESSNA 421A YU-BHF. Sam
avion nema nikakve veze sa Aeroklubom Sarajevo, ali to je onaj
Energoinvestov avion koji je kraširao kod Zagreba 19. decembra 1978, a
za čijim komandama su bili naši članovi Milan Princip kao kapetan i
Zlatko Hafizović kao kopilot. Milan i jedan od putnika su tom prilikom
poginuli, a Zlatko je teško povrijeđen. Zlatko je uspio da se oporavi i
2010. godine je otišao u penziju sa preko 13500 (da, trinaest hiljada
pet stotina) sati letenja SAMO NA BOINGU 747! Irfan Habibović mi je javio da je pad YU-BHF preživjela Jasmina Jahić. Pokušaće da sazna imena ostalih putnika. Hvala Irfanu |
|||
12.10.10. Irfan Habibović |
![]() | Aeromiting na Butmiru 16. maja 1987. Dvije Utve i Piper u tri šlepa. Odavno već imam 6 videa sa tog aeromitinga | |||
12.10.10. Irfan Habibović |
![]() | Veoma zanimljiv snimak Pajpera koji vuče parolu "DRUŽE TITO MI TI SE KUNEMO" | |||
27.11.10. Ahmed Hrustanović |
![]() |
![]()
Slika našeg Groba još dok je nosio oznaku D-KENO. Fotos je napravljen na Butmiru garant prije 1. maja 1986, jer je tog dana ponio oznaku YU-6012. Desno je instrument panel. Sliku mi je poslao Ahmed Hrustanović |
|||
09.03.11. Irfan Habibović |
![]() | Nema šta nema: Utva 75, Vuk, Blanika, Cirrus, Utva 66, Piper PA-18 | |||
09.03.11. Irfan Habibović |
![]() | Irfan: Blanik slikan sa jedriličarskog starta u pravcu kaponira. | |||
09.03.11. Irfan Habibović |
![]() | A evo i zmaja u hangaru | |||
02.09.11. Irfan Habibović |
![]() | Grob 109B YU-6012 u letu. Nisam znao za ovu sliku. Dobro je vidljiva reklama Energopetrola. | |||
06.09.11. Irfan Habibović
|
![]() | 2 x AN2, državno padobransko prvenstvo 1986 Butmir | |||
13.11.11. Dejan Stojnić |
![]() |
![]() ![]() Ova slika je nastala u hangaru na Zalužanima kojeg su koristile OS BIH (polulučna konstrukcija hangara). Mislim da su preselili na aerodrom Mahovljani kod Laktaša... Inače, fotografija je nađena na http://www.mycity-military.com/Avijacija-i-PVO/Utva-75-V-53_4.html |
|||
15.11.11. Miro Božić |
![]() | Aero-3 YU-CUJ sa američkom oznakom NX9016H | |||
15.11.11. Miro Božić |
![]() | Još jedna slika Aera-3 YU-CUJ sa američkom oznakom NX9016H | |||
15.11.11. Miro Božić |
![]() | PO-2 YU-CNT 0089 snimljen u Zalužanima 1955 | |||
15.11.11. Miro Božić |
![]() | Utva 66 51106 YU-DLH je baš jadno završila | |||
01.12.11. Irfan Habibović |
![]() |
Livno 1964. Pošto sam juče napisao da sam u Novom Travniku laširao na 35-ici, Irfan šalje ovo: Vozdra, evo još jedne fotke sa tvojom 35-icom |
|||
04.12.11. Irfan Habibović |
![]() |
Onda Irfan naknadno dodaje: Malo sam čeprkao i našao neke detalje. Takmičenje je održano 1977 na aerodromu Zalužani, jedrilice: 2 Cirrusa 18 VTC, 1 Delfin, 1 Foka (mislim da je Brane Blagojević letio na njoj), 6 Trenera. |
|||
31.12.11. Irfan Habibović
02.01.12. Nenad Miklušev
04.01.12. Nenad Miklušev |
![]() |
Dvije Trojke i DO17E u Rajlovcu,
definitivno 1950. U pozadini se vidi Sokolje. Poslao Irfan na
samom zalasku 2011 godine i time podvukao crtu na takmičenje
sa Prnjom. Što se crte tiče, niko nema primjedbi. Ali što se opisa slike tiče, Nenad Miklušev kaže slijedeće: "Divna je ova nova slika dve trojke i DO17E na Rajlovcu, 1950, hteo bih samo da korigujem tipologiju, dvomotorac iza Trojki je Šćerbakov SCE 2, dvomotorna transportna jedrilica, SSSR proizvodnje koja je u JRV i VSJ služila za bacanje padobranaca, pedesetih i šezdesetih godina. Sa dva motora M-11 ( sa PO-2), penjala sporo, ali radila posao, nije ih bilo više od desetak u upotrebi i brzo su rashodovane. Pozdrav i čestitke za uspešan rad sajta AK Sarajevo, Nenad Miklušev"
Šta da kažem, ČOVJEK ZNA ZNANJE! A Irfanov komentar je: "Nenad me je baš oduševio, koliko čovjek zna detalja o vazduhoplovstvu, a ja mislio da nešto znam pa prvo na šta mi je onaj dvomotorac ličio, to i rekao".
A pazite sada ovo: Opet dobijem mail od Nenada:
Niko nije savrsen, pa ni ja, pogadjajuci tipologiju, promasio sam brojno stanje, na slici su tri trojke, jedan SCE-2 i jedan PO-2, u pozadini. Po oznakama na trojkama, jos uvek vojnim, pre dodele VSJ-u, sudim da je rani period upotrebe, oko 1950. To je prilican broj aviona, dodeljivan na upotrebu vecim centrima od strane JRV. |
|||
3.89 27.01.12 Jusuf Midžić/Zlatko Hafizović |
![]() | Livno 1966. Sve poredano kao da general dolazi: Letov 35, Letov 32, Čavka, Bebica, Bebica, Olimpija 05 (ovi je Pepo otriješćio na Kamešnici), a jedrilica iza PO-2 mora da je Vaja, veliki je raspon, a krila nisu "slomljena", znači nije Ždral | |||
20.10.12. Zlata Osmić i Jasenko Kapidžić |
![]() |
![]() ![]() Butmir 1951. Jedrilica ZOGLING slijeće! Nikada nisam čuo za tu jedrilicu. Potražio sam na internetu, i zamislite, eto je desno! Sliku mi je poslala Zlata Osmić Živkov |
|||
06.11.13. Ejub Durić |
![]() | Kurir YU-CYT na slijetanju na Butmir | |||
3.92 10.02.15 Haris i Omar Saračević |
![]() |
![]()
Letov 17 YU-5032 jedri na Trebeviću ili Kamešnici? |
|||
3.93 10.02.15 Haris i Omar Saračević |
![]() |
![]()
Letov 17 jedri na Trebeviću ili Kamešnici? |
|||
3.94 10.02.15 Haris i Omar Saračević |
![]() |
![]()
Letov 17 jedri na Trebeviću ili Kamešnici? |
|||
3.95 10.02.15 Haris i Omar Saračević |
![]() | Nenin Cirus, prva varijanta sa rešetkastim metalnim trupom, friško iz Vršca. To mu je prvi internat i baš u Livnu! | |||
3.96 10.02.15 Haris i Omar Saračević |
![]() |
![]() ![]() |
|||
3.97 20.06.16 Mladen Šajber |
![]() | 25.5.1967 Desant na Drvar | |||
3.98 20.06.16 Mladen Šajber |
![]() | Bebica na vitlu | |||
3.99 20.06.16 Mladen Šajber |
![]() | Libis napada | |||
3.100 20.06.16 Mladen Šajber |
![]() | CUM na platformi | |||
3.101 20.06.16 Mladen Šajber |
![]() | Libis na vitlu | |||
3.102 20.06.16 Mladen Šajber |
![]() | Libis u prilazu | |||
3.103 14.08.16 Rasim Mujagić |
![]() | Kabina Letova 22 | |||
3.104 28.06.18 Nusret Taševac |
![]() | 03 L13 5334 1983. Foto Tas | |||
3.105 28.06.18 Nusret Taševac |
![]() | 06 sep 1983 jugovina 5334 Tas | |||
3.106 28.06.18 Nusret Taševac |
![]() | Grob u letu iznad Butmira (22) | |||
3.107 28.06.18 Nusret Taševac |
![]() | Neko u Blaniku YU-5334 pravi šandelu (27) | |||
3.108 28.06.18 Nusret Taševac |
![]() | Sve je spremno za start u Livnu (64) | |||
3.109 28.06.18 Nusret Taševac |
![]() | Iako ima samo 80KS, Grob 109B može i malo više da leti (65) | |||
3.110 28.06.18 Nusret Taševac |
![]() | Kažu da je ovo Aero-3 YU-CED (68) | |||
![]() | |||||
![]() | |||||
![]() | |||||
![]() | |||||