Klik na link slika će vas odvesti na tabelu gdje je ta slika predstavljena malom sličicom - thumbnail-om, koja će bit prva odozgo na lijevog strani, gdje su navedeni svi raspoloživi relevantni podaci o toj slici, ono ko, šta, kada, gdje...


  Rešad Bukalo (jed, mot)  PREMINUO  12. februara 2011


Povratak na In-memoriam-e


 

12. FEBRUAR 2011: REŠAD BUKALO

Na stranama smrtovnica u Dnevnom Avazu od 15. februara 2011 ugledam ovo:

 

16. februara mi je Stipe Živaljić poslao email

Subject: Udes u Indoneziji
From: Stipe Zivaljic <stipe2y@gmail.com>
To: Dejan Stojnic <dejan@djesi.ba>
Poštovani gosp. Stojnić,

tragom vijesti o tragičnoj smrti gosp. Bukala koju sam vidio na Vašoj webstranici:
http://www.thekathrynreport.com/2011/02/update-crash-of-sabang-merauke-raya-air.html
http://www.aeroklubgorazde.com/founder/rb.html
http://www.youtube.com/watch?v=wCVti3ssyiA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=fhDsLvXeOxs&feature=related

Prvi link je izvještaj o udesu aviona CASA C 212-100 u Indoneziji kojom prilikom su živote izgubili svih 5 članova posade. Rešad je bio kopilot

Drugi link vodi na sajt Aerokluba Goražde. Osnivač i dizajner sajta je bio Rešad Bukalo

Treći link vodi na Youtube, na emisiju o Rešadu Bukalu koja je emitovana na nekoj od naših televizija. Tu je i ovaj link na kojem je emisija Vehida Gunića pod naslovom "NOSTALGIČNA BUKA REŠADA BUKALA"

Na četvrtom linku je emisija fondacije Omera Pobrića, poznatog harmonikaša koji je osnovao Institut sevdaha, a koji je sa Rešadom letio po Australiji.

Neka je našem Rešadu mir duši i laka zemlja

 
Wed, 16 Feb 2011 11:26:14 -0800 (PST)
From: ******** (zvjezdice su zbog zahtjeva pošiljaoca saučešća)

To: Dejan Stojnic <dejan@djesi.ba>

Poštovani Dejane,

Nažalost nisam poznavao pokojnog Rešada, nego sam iz radoznalosti želio doznati okolnosti "tragične smrti" (pretpostavljajući da se radilo o zrakoplovnoj nesreći). Kažem nažalost, jer ovo što sam relativno brzo doznao o njemu, još jednom pokazuje kako rana smrt najčešće bira najbolje među nama. Pokojni Rešad bio je po svemu sudeći "raja na kvadrat" i ljudina velike, čiste duše. Ne sumnjam da će ga Bog nagraditi, iako mu nije dopustio da do kraja provede svoje zemaljske planove. Spokoj mu duši na velikom plavom nebu kojem je uvijek pripadao.

Lp,
*****
P.S.
Molim, gore navedeno nemojte stavljati na website... napisao sam ovo čisto onako, potaknut tužnom viješću o preranom odlasku još jednoga dobroga čovjeka.

 

From: Boris Jovanovic <boris@partnerair.com>
To: dejan@stojnic.co.uk
Subject: Resad Bukalo
 
Dragi Dejane,
 
Evo da ti se javim, ali na zalost sa tuznim vijestima. Vidim da ste vec objavili smrtovnicu povodom tragicne smrti nasega Resada Bukala. Ja sam bio veoma blizak sa njim godinama (preciznije 21 godinu, od mog dolaska u Australiju), a takodjer i sa njegovom prvom suprugom i djecom, kao i sa drugom suprugom i djecom, tako da mi njegova smrt jos teze pada. Kod mene u mojoj radnoj sobi je dosta toga sto me podsjeca na nase susrete, koji
nisu bili cesti, ali bi trajali satima. Zbog svega toga, ja cu da napisem malo opsirnije o Resadu, onakvom kakvog sam znao i kakvog cu zadrzati u mome sjecanju, a i da pomenem njegovu letacku karijeru u Australiji i zadnjih godina u Indineziji. A to cu napisati za koji dan nakon sto se sretnem sa njegovim najblizim koji su bili na sahrani u Indoneziji, a to su kcerka Lejla, sin Ado i brat Ferid.
 
Resadova familija u Sydney, Australija: prva supruga Alma, kcerka Leila (upisala post diplomski na psihologiji ili psihijatriji - ja uvijek mijesam ta dva pojma) i sin Ado (zavrsava srednju skolu). Telefon bi trebao da bude 0011 612 9822 2824.
 
Resadova familija u Indoneziji: supruga Wirda, kcerka Zehra (4), sin Tarik (2.5) i najmladji sin Ahmed (1). Wirdin telefon u Indoneziji je 0011 62 815 852 18 350.
 
Resad Bukalo, ili Richard, kako smo ga ovdje zvali, je poginuo kao pilot na turbo elisnom dvomotornom avionu CASA 212, kome je upravo bio zamijenjen jedan motor, pa su on i jedan stari kapetan, sa kojim je on prethodno letio za drugu kompaniju na B-737, zajedno sa tri mehanicara, letjeli probni let, koji je trebao da traje oko pola sata i da tom prilikom prelete sa jednog ostrva, koje je najblize Indonezijsko ostrvo do Singapura, i da slete na susjedno ostrvo. Udes se desio 21 minutu nakon polijetanja, kada su se vec bili javili prilaznoj kontroli aerodroma gdje su trebali da slete za nekih 10 minuta. Kontrola nije imala nikakav dalji kontakt sa njima. Let je bio na 1200m visine, a aerodromi su tamo kao nosaci aviona, i nema drugog pogodnog terena za prinudno slijetanje. Moj prijatelj, Goran Pavicevic, sada kapetan na B-737, koga neki nasi drugovi znaju iz SROA (mislim na Janka Tesanovica,
Fadila Karamehmedovica, a i Mesica), mi je rekao da CASA 212 ima jako losu finesu kada ostane bez motora, tako da ako su ostali bez motora, gotovo da nisu imali sanse da bezbjedno slete. Moja teorija je da bi moglo biti da je bio problem sa dovodom goriva prouzrokovan nekom greskom pri ugradnji novog motora, tako da su obadva motora ostala bez goriva nakon sto su potrosili gorivo iz instalacija i pumpe. Uslovi za letenje su bili povoljni i nije bilo monsuna ili nekih drugih vremenskih neprilika karakteristicnih za to podneblje.
 
O udesu se moze naci nesto informacije na: www.aviation-safety.net, preko linka 'CASA 212'. Neka minimalna informacija je data i na: www.allvoices.com, preko linka 'udesi i katastrofe'.
 
Neka je laka zemlja nasem Resadu, a njegovoj familiji u Bosni, Australiji i Indoneziji nase naj iskrenije saucesce, od Borisa, Mire i nasih sinova.

 

Povratak na In-memoriam-e